Välkommen till Visby innerstadsförening

Smått & gott

Ny FB-grupp

Nu har vi startat en sluten Facebook-grupp för våra medlemmar. Vi hoppas att den ska göra det lättare att snabbt kommunicera med varandra och att dela tips och idéer. Genom samarbete kan vi tillsammans arbeta för att vi fortsätt ska trivas i vårt fina Visby.

Har du inte Facebook kommer du givetvis att få alla utskick via mail som vanligt. Hemsidan kommer alltid vara uppdaterad med programpunkter och andra intressanta händelser.

Klicka på länken och  ”Gilla” vår nya hemsida: https://www.facebook.com/groups/534950345648703/

Visbydagarna 4-6 oktober

Kultur, världsarv, mat och handel.

Läs mer på visbydagarna.se

Beridna Högvakten och Livgardets Dragonmusikkår

Söndagen den 15 september bjuds Visby på en beriden parad. Den startar l 11.30 från Strandgärdet.

Styrelsemöte

Tid: 18:00-20:00

Planering av vinterns aktiviteter

Adventskaffe

Tid: 14:00-16:00

Plats: Församlingshemet

Välkomna till adventskaffe i församlingshemmet. Vi bjuder på kaffe med lussebullar, pepparkakor och alkoholfri glögg samt en stunds gemenskap.

STÄNG X

Bli medlem

Ju fler medlemmar vi är desto mer betydelsefulla är föreningens synpunkter. Kom med du också om du inte redan är medlem. Medlemsavgift 200 kr/hushåll betalas till bankgiro 247-0839.

Bli medlem

Kontakta styrelsen

Hör av dig till föreningen med synpunkter och tankar om frågor du vill vi ska engagera oss i,
styrelsen@visbyinnerstadsforening.se